miercuri, aprilie 16, 2008

“PORŢI+CHEI”

v “Eu sunt Uşa!” (Ioan10, 9);

v “Eu am cheile morţii şi ale iadului” ( Apocalipsă1, 18);

v “…şi venind eu la Troa pentru Evanghelia lui Hristos şi uşa fiindu-mi deschisă în Domnul,…(2 Cor.2, 12);”

v “Căci mi s-a deschis uşă mare spre lucru mult, dar sunt mulţi potrivnici”(1 Cor.16, 9);

v “…Şi îţi voi da cheile Împărăţiei Cerurilor “ (Matei16, 19);

v “Şi bătând Petru la uşa de la poartă…” (Faptele Ap.);

v “Şi venind şi adunând Biserica au vestit câte a făcut Dumnezeu cu ei şi că a deschis neamurilor uşa credinţei (Faptele Ap.14, 27);


v “Iată stau la uşă şi bat” (Apocalipsă3, 20)

“Intraţi pe Poarta cea strâmtă…”(Matei 7, 13);

“Iar un sărac anume Lazăr zăcea înaintea porţii lui, plin de bube…” ( Luca 16, 20);

“Şi era un bărbat olog din pântecele mamei sale, pe care-l aduceau şi-l puneau în fiecare zi la poarta templului, zisă Poarta Frumoasă ca să ceară milostenie de la cei ce intrară în templu” (Faptele Ap.3,2);

“Iar un înger al Domnului în timpul nopţii, a deschis uşile temniţei…”( Fapte5, 19);

“Iar în Ierusalim, lângă Poarta Oilor…”(Ioan 5,2);



Niciun comentariu:

priveliste din clopotnita biserica Panduru

DUHOVNICUL MEU

DUHOVNICUL MEU
PAR. NECTARIE GAVRIILA